måndag 26 maj 2014

Studentkort med Kenny K´s J-Cool

Jag har fått förfrågan om att göra ett kort till Gustav som tar studenten i juni. Önskemålet var ordagrant "du får göra vad du vill bara det är okonventionellt och coolt". Enligt mig det ultimata uppdraget att få. Jag har förstås använt en Kenny K stämpel för detta ändamål, nämligen J-Cool!! Ett fantastiskt roligt kort att göra!! Hoppas nu bara att det är tillräckligt coolt...

Jag kommer att prova lyckan i två st tävlingar med detta kort. Kenny K´s Krafty Krew Challenge #172 - Male samt ABC Challenges  "L is for Lots of Layers"

Så här blev resultatet i allafall:









Tack för att ni besökte min blogg!
Kram Lisa

4 kommentarer:

Ann-Marie sa...

What a fabulous card and beautiful colouring. Thank you for sharing with us over at ABC Challenges. Take care, Ann-Marie xxx

NickScrapShack sa...

Det här är helt underbart. Kan inte sluta titta. Upptäcker nya detaljer hela tiden. Älskar alla olika strukturer.

Thank you playing along with our Male Challenge at KennyK Krafty Krew. Good luck
Nick
Team A(ll That)

Mojca sa...

oh it's so very pretty and gorgeous! thank you for joining us at ABC Challenge. hugs! Mojca

LaDiva sa...

Hi Lisa, your card and blog have been featured on our Facebook page. Congratulations!

Tammy, KennyK DT Coordinator/Designer & Facebook Admin from <a