torsdag 1 maj 2014

Vintage Bridal Couple

ÄNTLIGEN har jag gjort ett bröllopskort! Jag har tänkt på det ganska länge och gissa om jag blev glad när jag fick en förfrågan. Magnolias Vintage Bridal Couple har legat alltför länge i lådan och väntat på att få användas.
    Önskemålet för kortet var att det skulle gå i gröna toner och vara "gulligt". Även om grönt inte är en favoritfärg för min del så tycker jag att det var jätteroligt att göra kortet. Texten i mitten på kortet kommer också från Magnolia. Jag bara älskar dessa textrader, så fantastiska!
    Passande nog så har MDUC en utmaning, Challenge #234 Weddings and Anniversaries, som jag kommer att delta i.

Så här blev mitt kort;



Tack för att ni besökte min blogg!
Kram Lisa

2 kommentarer:

Yulis Kartika sa...

Oh I am in love with this!!! from the fabulous coloring, beautiful green .. awesome!! and perfect in the end <3 <3
Thank you so much for joining us at MDUC .. Good Luck and welcome back!
Big Hugs,
Yulis

Sarah - Crea S sa...

Stunning card! Love the green and white! Hugs,
http://littlecreass.blogspot.be/